Hieronder ziet u de veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op. Wij streven ernaar om uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

clicks&Bricks vragen

Waarom zijn de transportkosten in de webwinkel lager?

Online liggen de transportkosten lager omdat goederen rechtstreeks van de leverancier bij u thuis worden geleverd. Hierdoor besparen wij op de handlingkosten, opslagkosten en loonkosten Dit levert veel voordeel op voor u als consument. Bovendien wordt met deze werkwijze de levertijd aanzienlijk verkort.

Geld een prijspakker actie op de website ook in de winkel?

Ja. Acties/ aanbiedingen die op de website van Clicks&Bricks worden getoond gelden ook in de winkel

Welke kosten worden bespaart bij online bestellen?

Clicks&Bricks hanteert een vlijmscherpe prijsstelling. Dit kan omdat er wordt bespaart op transportkosten door rechtstreekse levering. Er worden geen opslagkosten en handlingkosten berekend voor externe magazijnen. U vult zelf het bestelformulier in en dat snijdt behoorlijk in administratieve handelingen en voorkomt fouten. 

Hoe gaat het met bezorgen?

Onze transporteur Holwerda maakt een afspraak voor het tijdstip van leveren. Alleen Holwerda kan de levering met u inplannen. De goederen worden in de woonkamer geplaatst, gemonteerd en het verpakkingsmateriaal wordt meegenomen. Bespreek vooraf welke voorzieningen er nodig zijn bij moeilijk bereikbare plaatsen of verdiepingen. Bij afwezigheid wordt er een nieuwe bezorgafspraak gepland en worden nogmaals de transportkosten in rekening gebracht.