VERZENDEN

Clicks&BricksWanneer wordt de bestelling bezorgd?

Clicks&Bricks streeft er na om de artikelen die direct op voorraad zijn en bestemd zijn voor transporteur Holwerda binnen de aangegeven minimale levertijd  te verwerken. Transporteur Holwerda neemt vervolgens contact met u op voor het maken van een bezorg afspraak. Het totale aankoopbedrag dient bij de online aankoop voor de transportdatum volledig door Clicks&Bricks ontvangen te zijn. Het is mogelijk dat u bij bestelling van uw meubel in de winkel, met uw winkelier anders bent overeengekomen. In dat geval gelden vanzelfsprekend de afspraken die met uw winkelier zijn gemaakt.

De te bezorgen artikelen, die direct uit de winkel zijn verkocht, dienen te worden voorzien van een kopie aankoopbewijs en vooraf gecheckt te zijn op eventuele gebreken en beschadigingen. Zo weet je zeker dat je precies dat artikel thuis bezorgd krijgt wat je zelf hebt uitgezocht.

Aflevering geschiedt zo spoedig mogelijk na aankoop conform de afspraak op het bestelformulier. Het is alleen transporteur Holwerda die met u een tijdstip voor levering kan inplannen. Bij afwezigheid wordt er een nieuwe bezorgafspraak gepland en worden nogmaals de transportkosten in rekening gebracht.

Onze tarieven zijn gebaseerd op transport tot op de plaats in de woonkamer op de begane grond. De meubelen worden gemonteerd en de verpakkingsmaterialen worden mee retour genomen.  Overleg met uw winkelier naar de extra kosten indien het moeilijk bereikbare plaatsen zijn of in geval van een hogere verdieping. Samen met uw winkelier kunnen de voorzieningen in kaart worden gebracht die nodig zijn om de meubelen daar te bezorgen.

RETOUR

Voldoet het geleverde artikel niet aan je verwachtingen? Retourneren * is geen probleem. Je hebt tot 10 werkdagen na ontvangst van je bestelling de tijd om artikelen op eigen kosten terug te sturen. Bespreek met uw winkelier duidelijk uw wensen zodat het geleverde artikel ook aan uw verwachting voldoet.

* Het is niet mogelijk om op maat gemaakte artikelen, afgeprijsde artikelen, artikelen waarvoor een levertijd geldt te ruilen of te retourneren.

Mocht het te retourneren artikel beschadigd zijn, kunnen er kosten in rekening worden gebracht.

Hoe retourneer ik mijn bestelling

– Download het retourformulier en neem schriftelijk contact op met Clicks&Bricks. Geef aan waarom het artikel niet aan uw verwachting voldoet.

– Verpak het artikel goed, zodat deze met de verzending niet beschadigd.

-Clicks&Bricks geeft transporteur Holwerda de opdracht het artikel bij u op te halen en zal de retourkosten verrekenen met het terug te betalen bedrag.

– Het is alleen transporteur Holwerda die contact met u opneemt voor het het tijdstip waarop het artikel bij u wordt opgehaald.

-Clicks&Bricks betaald het aankoopbedrag terug op uw bankrekening die u heeft opgegeven op het retourformulier.

Krijg ik de verzendkosten terug bij een geretourneerde bestelling?

Online bestellingen moeten op eigen kosten worden teruggestuurd. De kosten van de retourzending worden niet door Clicks&Bricks betaald. De verzendkosten van de heenzending zijn ook voor uw rekening. Zodra een deel van de bestelling wordt teruggestuurd, zijn de kosten van de heenzending nog steeds voor eigen rekening.

Wanneer ontvang ik een ontvangstbevestiging en mijn terugbetaling van Clicks&Bricks?

We hebben je retourzending succesvol ontvangen. Wij streven ernaar het aankoopbedrag , binnen vijf werkdagen teruggestort te hebben op de bankrekening die op het retourformulier vermeldt is. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.

EEN ARTIKEL GEKOCHT IN DE WINKEL?

Ik wil graag mijn aankoop wijzigen of annuleren

Voldoet het artikel achteraf toch niet aan je verwachtingen? Hierbij gelden de gebruikelijke voorwaarden, zoals die door uw winkelier zijn opgesteld. Meestal zijn het leveringsvoorwaarden die door de branchevereniging CBW zijn opgesteld.